Υγραεριοκινηση και ''Μύθοι''
Αν και η Υγραεριοκινηση – Αεριοκίνηση ως εναλλακτική μορφή κίνησης των οχημάτων, είναι πλέον διαδεδομένη στην Ελλάδα εδώ και πολλά χρόνια, εξακολουθούν να κυκλοφορούν ορισμένοι ‘’μύθοι’’ που συνεχίζουν να επηρεάζουν την απόφαση των καταναλωτών να μετατρέψουν το αυτοκίνητό τους σε αεριοκίνητο.
Οι πιο συνηθισμένοι μύθοι σχετικά με την Υγραεριοκινηση είναι:
α) η τιμή του υγραερίου δεν είναι σταθερή, άρα δεν υπάρχει εξασφαλισμένη εξοικονόμηση, β) η αεριοκίνηση μειώνει τις επιδόσεις του αυτοκινήτου, γ) χάνεται η Εγγύηση του Κατασκευαστή, δ) αυξάνεται η κατανάλωση, ε) χάνεται χώρος από τον ελεύθερο χώρο αποσκευών, στ) η υγραεριοκίνηση δημιουργεί προβλήματα στον Κινητήρα λόγω υψηλών θερμοκρασιών.
Η ομάδα απομυθοποίησης του Δικτύου GAS SERVICE, σπεύδει να αποκαταστήσει την αλήθεια από τον μύθο:
α) δεν υπάρχει εξασφαλισμένη εξοικονόμηση – ΜΥΘΟΣ Η τιμή του Υγραερίου είναι 50% φθηνότερη από αυτή της βενζίνης κατά μέσο όρο. Βεβαίως, η τιμή δεν παραμένει σταθερή, διότι το υγραέριο ως παράγωγο του πετρελαίου, επιδέχεται όλες τις αυξομειώσεις των τιμών που επηρεάζουν όλα τα παράγωγα του πετρελαίου, όπως άλλωστε και η βενζίνη. Το κέρδος που παρέχει η Υγραεριοκίνηση δεν προκύπτει από την σταθερότητα της τιμής, αλλά από την σταθερή διαφορά της τιμής του Υγραερίου με αυτή της βενζίνης, η οποία κατά μέσο όρο είναι 50%.
Ο μύθος περί ‘’διασφαλισμένη τιμή για κάποια έτη’’, έχει ήδη καταρρεύσει διότι η διαφορά της τιμής των δύο καυσίμων δεν υπόκειται σε καμία ‘’διακρατική συμφωνία’’ – πολύ απλά, το Υγραέριο είναι πιο φθηνό καύσιμο από την βενζίνη. Για πάντα!!!
β) η αεριοκίνηση μειώνει τις επιδόσεις του αυτοκινήτου – ΜΥΘΟΣ Η μετατροπή ενός Κινητήρα σε Υγραεριοκίνητου, εφόσον αυτή καλύπτει πλήρως τις προδιαγραφές και απαιτήσεις λειτουργίας του Κινητήρα σε όλο το φάσμα λειτουργίας των στροφών και φορτίων του, δίνει την δυνατότητα στον Κινητήρα να λειτουργεί όπως ακριβώς στη βενζίνη, χωρίς καμία διαφορά ούτε στις επιδόσεις, ούτε στις τελικές, ούτε στις επιταχύνσεις. Λόγω και της καλύτερης καύσης, ένα Υγραεριοκίνητο αυτοκίνητο , εφόσον η εγκατάσταση και ρύθμιση γίνουν σωστά, έχει καλύτερη απόδοση από την αντίστοιχη βενζινοκίνητη λειτουργία.
γ) χάνεται η Εγγύηση του Κατασκευαστή – ΜΥΘΟΣ Νομικά δεν τίθεται θέμα ακύρωσης της εγγύησης του Κατασκευαστή του οχήματος. Τις περισσότερες φορές, η αναγγελία περί ακύρωση της εγγύησης είναι απόφαση της Αντιπροσωπείας ή του Εισαγωγέα και οφείλεται καθαρά σε εμπορικούς λόγους ανταγωνισμού.
Παρ’αυτά, η GAS THEODOROU και το Δίκτυο GAS SERVICE, παρέχουν Γραπτή Εγγύηση που καλύπτει την Εγγύηση του Κατασκευαστή, αν η εκάστοτε Αντιπροσωπεία Αυτοκινήτων ή ο Εισαγωγέας αρνηθεί να καλύψει οτιδήποτε δεν σχετίζεται με το σύστημα Υγραεριοκίνησης, χρησιμοποιώντας ως αιτία την μετατροπή.
δ) αυξάνεται η κατανάλωση – ΜΥΘΟΣ Το Υγραέριο δεν έχει την ίδια θερμική δύναμη με την βενζίνη. Αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό που οι περισσότερες εταιρίες που παράγουν συστήματα αεριοκίνησης δεν μπορούν να το ξεπεράσουν. Παρ’όλα αυτά, υπάρχουν και Συστήματα υψηλότερης τεχνολογίας που έρχονται να αποκριθούν στην παραπάνω πρόκριση. Ο νέος Εγκέφαλος BORA δίνει την δυνατότητα ρύθμισης ένα-προς-ένα τα Μπεκ του Υγραερίου, το κάθε ένα σύμφωνα με το αντίστοιχο μπεκ βενζίνης, ενώ οι νέοι Εγχυτές (μπεκ) PANJET, πιάνουν το άνοιγμα των μπεκ της βενζίνης στις υψηλές στροφές, επιτυγχάνοντας την ίδια κατανάλωση.
ε) χάνεται χώρος από τον ελεύθερο χώρο αποσκευών – ΜΥΘΟΣ Με την μεγάλη γκάμα Δεξαμενών LPG που διαθέτει η GAS THEODOROU, δίνουμε την δυνατότητα στον χρήστη, να επιλέξει την Δεξαμενή που καλύπτει τις δικές του ανάγκες, χωρίς να περιορίζεται ο χώρος αποσκευών. Συγχρόνως, με το μεγάλο Δίκτυο Πρατηρίων Ανεφοδιασμού που υφίσταται πλέον στην ελληνική αγορά, μπορεί το κάθε όχημα, όσο μικρό χώρο αποσκευών και να διαθέτει, να μετατραπεί σε υγραεριοκίνητο χαρίζοντας στον κάτοχο την απίστευτη εξοικονόμηση που χαρίζει η Υγραεριοκίνηση.
στ) το υγραέριο προκαλεί προβλήματα στον Κινητήρα λόγω υψηλών θερμοκρασιών- ΜΥΘΟΣ Η εταιρία ZAVOLI διαθέτει για κάθε τύπο Κινητήρα, συγκεκριμένο Σύστημα, ώστε να διασφαλίζει πως αυτό καλύπτει πλήρως τις απαιτήσεις και τις προδιαγραφές λειτουργίας του σε όλο το φάσμα λειτουργίας των στροφών και φορτίων του. Συγχρόνως, έχοντας εντάξει στα συστήματα το Σύστημα Προσθήκης Βενζίνης, διασφαλίζει την ψύξη των Μηχανικών Μερών του Κινητήρα, καθ’όλη την διάρκεια λειτουργίας του Κινητήρα με Υγραέριο.
Η GAS THEODOROU παρέχει Γραπτή Εγγύηση & για την Λειτουργία του Κινητήρα.