Μετατροπή Κινητήρα σε Κίνηση με Υγραέριο (LPG/Autogas)
Η μετατροπή ενός Κινητήρα σε Κίνηση με Αέριο Καύσιμο, είναι μια πολύ σημαντική επέμβαση στο χώρο καύσης του Κινητήρα.
Η όλη επέμβαση αφορά παράλληλη τοποθέτηση του Συστήματος Αεριοκίνησης στον υπάρχων Κινητήρα, ώστε να δίδεται η δυνατότητα ο Κινητήρα να λειτουργεί με τα ίδια χαρακτηριστικά λειτουργίας τόσο στο Αέριο όσο και στη βενζίνη.
Η Τοποθέτηση χωρίζεται σε δύο (2) μέρη – το μπροστά μέρος και το πίσω. Στο μπροστά μέρος του Οχήματος, στον Κινητήρα, τοποθετούνται τα Ηλεκτρονικά Μέρη του Συστήματος, ήτοι η Ηλεκτρονική Μονάδα Ελέγχου (Εγκέφαλος, Πλεξούδα), οι Εγχυτές (μπεκ) Αερίου), ο Υποβιβαστής Πίεσης & η Βαλβίδα Ασφαλείας.
Στο πίσω μέρος, τοποθετείται η Δεξαμενή Καυσίμου και μέσα στην Δεξαμενή τοποθετείται η Πολυβαλβίδα Ασφαλείας. Τέλος, τοποθετείται εσωτερικά στο ταμπλό του Οχήματος ένας Δείκτης/Διακόπτης για την Εναλλαγή καυσίμου, ενώ εξωτερικά στο πίσω μέρος τοποθετείται η μονάδα πλήρωσης της Δεξαμενής (είτε δίπλα από την μονάδα πλήρωσης βενζίνης είτε κάτω στον προφυλακτήρα).
Όλοι οι Σωλήνες και τα Κολάρα που χρησιμοποιούνται είναι πιστοποιημένα κατά το Πρότυπο 67R (Παγκόσμιο Πρότυπο LPG) ενώ τα rakor και οι σύνδεσμοι είναι ειδικών προδιαγραφών.