Στήλη αναγνωστών
Εδώ μας ρωτάτε και εμείς σας απαντάμε
Ερώτηση Γ.Χ. – μέσω email – Θέλω να τοποθετήσω Συσκευή Υγραεριοκίνησης στο αυτοκίνητό μου, αλλά δεν ξέρω με ποια κριτήρια πρέπει να επιλέξω
Απάντηση: Η διαδικασία μετατροπής ενός βενζινοκίνητου οχήματος σε Υγραεριοκίνητο ( υγραεριοκινηση), είναι μια πάρα πολύ σημαντική διαδικασία.
Μην ξεχνάτε πως το αυτοκίνητο δεν βγήκε από το εργοστάσιο με σκοπό να κινείται με Υγραέριο, οπότε η διαδικασία αυτή πρέπει να πληροί κάποιες πολύ σημαντικές προϋποθέσεις.
Το πρώτο που πρέπει να κάνετε, είναι να ζητήσετε από το Συνεργείο που θέλετε να αφήσετε το αυτοκίνητό σας, τις απαραίτητες Άδειες Λειτουργίας Συνεργείου Υγραεριοκίνησης και Τεχνίτη Αερίων Καυσίμων. Αν το Συνεργείο δεν τις διαθέτει, μην συνεχίζετε καμία απολύτως κουβέντα για το θέμα. Είναι σαν να μιλάτε για ιατρικά θέματα με κάποιον που δεν έχει πτυχία Ιατρικής.
Το δεύτερο που πρέπει να κάνετε, είναι μια απαραίτητη έρευνα για τη Συσκευή που πρέπει να τοποθετηθεί στο αυτοκίνητό σας. Κάθε κινητήρας έχει διαφορετικές ανάγκες, και άρα θα πρέπει να τοποθετηθεί το κατάλληλο ΚΙΤ (συσκευή) που να συνάδει και να καλύπτει τις ανάγκες του κάθε Κινητήρα. Οφείλετε λοιπόν να αναζητήσετε ένα Συνεργείο που διαθέτει την κατάλληλη εμπειρία ώστε να επιλέξει και να σας προτείνει το κατάλληλο ΚΙΤ για το δικό σας κινητήρα.
Το τρίτο και σημαντικότερο, είναι να εξασφαλίσετε την Εγγύηση που θα σας παρέχει ο Εγκαταστάτης της Συσκευής. Συνήθως, στην Ελλάδα, παρέχονται Εγγυήσεις Υλικών. Η Εγγύηση Υλικών όμως, δεν καλύπτει πιθανές επιπλοκές της συσκευής στον Κινητήρα. Οπότε, θα πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη έμφαση στην Εγγύηση και στο τι αυτή καλύπτει.
Το τέταρτο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, είναι το κόστος. Βεβαίως, βάση των παραπάνω κριτηρίων, συνεπάγεται και πως οι τιμές θα πρέπει να είναι συγκρίσιμες μόνο σε περιπτώσεις ίδιων παροχών. Πολλές φορές, μια φθηνή τιμή που δεν συνοδεύεται από όλα αναφέρθηκαν παραπάνω, οδηγεί σε πολύ μεγαλύτερα κόστη απεγκατάστασης επιζήμιων και κακών εγκαταστάσεων.
Ερώτηση Ι.Φ. – μέσω email – Έχω διαβάσει πως το αυτοκίνητο δεν θα πρέπει να καίει πάντα Υγραέριο αλλά θα πρέπει στις Υψηλές Στροφές ή στα μακρινά ταξίδια να το γυρίζω στη βενζίνη. Ισχύει;
Απάντηση: Όσα αναφέρετε, ισχύουν για Συσκευές Υγραεριοκίνησης πολύ χαμηλής ποιότητας ή πολύ παλιάς τεχνολογίας. Όντως, σε τέτοιες περιπτώσεις, είτε λόγω ποιότητας είτε λόγω παλιάς τεχνολογίας, το ΚΙΤ (συσκευή) δεν μπορεί να επιλύσει το πρόβλημα αύξησης της θερμοκρασίας που εμφανίζεται στον κινητήρα κατά την λειτουργία του. Οφείλουμε βεβαίως να σας ενημερώσουμε πως οι σωστοί Επαγγελματίες του χώρου, επιλέγουν ποιοτικές συσκευές Υγραεριοκίνησης που μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες λειτουργίας του κάθε κινητήρα, σε όλο το φάσμα λειτουργίας του.
Οίκοι Υγραεριοκίνησης όπως η ZAVOLI, που τοποθετούμε στο Δίκτυο GAS SERVICE, διαθέτουν για κάθε τύπο κινητήρα ξεχωριστή Συσκευή, η οποία να συνάδει με τις απαιτήσεις κάθε κινητήρα. Με τον τρόπο αυτό, παρέχουμε μια Ολοκληρωμένη Λύση στους πελάτες που μας επιλέγουν, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να λειτουργούν το όχημά τους με Υγραέριο συνεχώς, διασφαλίζοντας συγχρόνως τη Καλή Λειτουργία του Κινητήρα και με Γραπτή Εγγύηση.
Έτσι, οι πελάτες που εμπιστεύονται τη GAS SERVICE και το Ολοκληρωμένο Πακέτο Υπηρεσιών που προσφέρουμε, καρπώνονται το μέγιστο της Οικονομίας της Υγραεριοκίνησης, σε όλο το φάσμα λειτουργίας του οχήματός τους